Alla inlägg den 5 januari 2009

AIK

Av hazzel - 5 januari 2009 23:08

Ja, AIK vann innebandyn idag :)

Har precis kommit hem efter att ha varit i Linköping hela dagen :)

Va på IKEA oxå...köpte lite bebis saker...skötbord å sånt.

Börjar känna mig materiellt redo för en ny familjemedlem nu :)


Helt galet va hörseln lär vara väl utväcklad nu...normalt känner jag nån gång i timmen (mer eller mindre) att det rör sig där inne i magen, men nu under innebandyn rörde den lille på sig sgs hela tiden. Måste juh bero på den höga musiken å allt skrik!?!?


Nä, nu får det vara nog med funderingar för idag...är på tok för trött för att skriva mer nu.


Natti natti!!

Av hazzel - 5 januari 2009 09:43

Håller på å letar kablar till förstärkarn så jag blir gaaalen.

Har juh lixom inte så mycke saker kvar i den kategorin.

Men nu har i allafall Älskling gått iväg med nåt han hittade, så jag hoppas på bättre ljud när jag spelar GH sen :)

Har juh bara ljud från datorn till förstärkarn nu...å det räcker lixom inte :P


Well well...frukost time :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards