Alla inlägg den 8 januari 2009

Av hazzel - 8 januari 2009 17:33

Ja, då har vi varit å kikat på förlossningen idag då.

Känns bra att ha varit där å sett vart man ska osv.

Men vi var 16st sammtidigt som gick runt där som en skock kycklingar,

så det va lite trångt å dåligt med lufft.

Jag fick (tog mig) äran att demonstrera effekten av lustgasen för de övriga 15 :) Men jag tror inte att det är nåt jag kommer att be om när det är "skarpt läge"...vill juh veta vad jag håller på med. Skönt i allafall att veta att det går över sgs på en gång jag släppte masken.


Nu ska jag lägga mig på soffan med kärleken å vara allmänt lat ett tag :)

Av hazzel - 8 januari 2009 08:17

Ska precis sätta mig & maila över lite bilder till min kära mamma, men måste så klart kolla runt en sveng innan jag ägnar mig åt allvaret :P


Längtar såå till skolan igen :( När jag vaknade i morse kännde jag bara en stor onödig klump i bröstet av tomhet :( Måste kolla upp om det är möjligt att läsa två svenska kurser på distans SAMMTIDIGT!?! Vill juh bli klar med komvux studierna nån gång så jag kan börja studera på allvar. Tror att det fattas mig 350 eller 550 poeng för att vara berättigad att läsa på högskolan nu. Faan inte mycke juh...


Nä...bilder till mamma var det ja...


Hej hopp!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards