Alla inlägg den 16 januari 2009

Av hazzel - 16 januari 2009 23:53

Har fått en nytt spel av Älskling...Fable.

Jag han spela i ett par minuter innan jag blev arg å kastade dosan på han. Men samtidigtverkar det faktiskt vara ett riktigt bra spel. Får väl (som vanligt) ge mig på det när jag e ensam. :P Han sitter å spelar nu i allafall. det är väldigt likt Zelda...å det tyckte jag juh om :) Så jag ska minsann ge detta en chans oxå.


Utöver det vet jag väll inte om det finns så mycke att tilllägga...? Förutom att jag är gravid, svartsjuk, något paranoid & välldigt  välldigt lätt irriterad.

- Någon som vill hällsa på mig??  

Av hazzel - 16 januari 2009 15:59

Det gick visst åt ett par hundringar på babyproffsen idag,

trots att jag inte hittade sån där badgrej som jag vill ha.

(Linda...vart finns sån?)

Köpte i allafall på oss lite nödvändigheter å lite onyttigheter,

så det känns bra :)

Va juh även å lämnade in Xboxet för flaschning,

så får se hur det blev nu då...

David håller på å bränner ut nåt spel

( tror jag) som han hade på datorn. (?)


Hittade en affär men skitsnygga kläder,

så jag rev å slet lite i dom å plockade på mig en del medans David pratade i telefon.

När han väl lagt på å såg mig med mina kläder slängde han ur sig nåt så konstigt...

Han ifrågasatte varför jag skulle köpa kläder i stl M.

Huuuh, vad kan han tänkas mena med det?

Tycker han att jag e tjock? 

*funderar*

Så med tungt hjärta

(& tung plåmbok)

gick jag snällt (?) därifrån utan att ha handlat ett enda litet snöre.

Av hazzel - 16 januari 2009 09:56

Officiellt så håller jag jusst nu på å göra mig i ordning för att åka till Norrköping. Menj jag måste juh bara lämna ett par rader efter mig :) Sov alldelens för länge & är lite sjuk-slö i kroppen igen :( (får skylla på det om han tycker arr jag maskar :P ) Men det ska bli roligt  att få fixa lite bebis grejer igen...va juh länge sedan nu.


En gammal vän (ännu en...har jag bara gamla vänner tro) hörde av sig igår med ytterligare dåliga nyheter från Sundsvall. Jag fattar inte vad det är för fel på det stället? Det går juh bara åt helvete för dom som bor där. Å jag som haft tankar på att flytta tillbaka...nej nej!! Ska jag "upp" igen lutar det nog mer åt Hudik denna gång. Tyverr är det väl inte allt för överdrivet många lediga jobb där? Eller vad vet jag igentligen? Ska be David hålla ett vakande öga på platsannonserna :)


Nä, bye bye..nu ska jag ta på mig ansiktet! :P

Av hazzel - 16 januari 2009 00:37

Nä, den här tiden på dygnet är det inte tänkt att man ska vara vaken. I allafall inte om man ska upp vid 8 snåret som jag ska. I morron bitti ska vi åka till Norrköping :) wee hee!! Ska först lämna in 360´t så dom ska flascha det åt oss, å sen ska vi till baby proffsen å göra av med pengar. DET ser jag fram emot.


Hör hur Älsklingen sitter å hostar ute vid sin dator, så jag ska ta å gå dit å släpa med han till sängen nu. Hoppas att han blir kryare av att sova!?!


G´natt g´natt på er allihopa!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards