Alla inlägg under januari 2009

Av hazzel - 19 januari 2009 07:59

Fy faan va jag hatar denna Lars på länstyrelsen. Verkligen Hatar!! Ska det vara så satans svårt att bete sig som en normal människa när nån ringer å ber om råd?? IDIOT!! Fick (vilket kanske märks) avslag på mitt körkorts tillstånd IGEN av han. Jag tror tamefaan att han har nåt personligt emot mig. Jag har faan gjort som han har velat i TRE ÅR nu å dess utom e jag höggravid, så vad tror han om mig igentligen? *spått å fräs*  Försökte i allafall lugna ner mig en smula & ringde sedan min läkares tel svarare. Hoppas att han ringer upp mig under dagen. Måste få nån klarhet i vart detta gått fel. Nu har jag förvisso inte planerat att ta körkort förns till hösten MEN det vore juh trevligt om man kunde planera inför det redan nu...men ICKE!!


Well go morron på er alla! :P

Av hazzel - 18 januari 2009 22:46

Ska nu ge mig på att försöka sympatisova med hjärtat.

Han ska juh upp å jobba äckligt tidigt i morron. (04.50) Tänkte att det kanske går lättare för mig att somna om jag får ligga intill honom å höra han andas <3 Det bästa jag vet är när han ligger bakom mig, så jag får hans andedräkt lätt mot nacken :) *mys mys* Så det får vara llt för idag. Får se om jag har nåt roligt att förtälja om efter stadsrundan i morron nu då!?!


Natti natti!!

Av hazzel - 18 januari 2009 17:10

Å så skönt :) Nu har vi varit ute å gått i TVÅ timmar :)

Det var längesedan jag hade så mycke energi å kunde hålla sånt tempo som jag höll idag. David ville gå hem efter 1a rundan, men han gav med sig,så vi gick ett tag till :) *tack tack* Nu ska vi ägna oss åt Fable ett tag, innan han ska iväg (igen).


Hej så länge...

Av hazzel - 18 januari 2009 12:48

Nu har jag suttit å gnällt i flera dagar känner jag. Dags att göra nåt åt saken!! Så i morron ska jag vandra de löjligt få metrarna ner till stan & beställa tid hos frissan :) Så trött på att vara blek, fet å tråkig. Det bleka å feta kan jag inte göra mycke åt jusst nu, men jag kan banne mig göra nåt åt de tråkiga. Ska även kika in i lita affärer å se om jag inte kan hitta några fynd med :)


Behöver faktiskt handla lite inför förlossningen (som kommer allt närmre :) ) oxå. Jag behöver:

  • Myskläder
  • Tofflor.
  • Väska.

Det borde jag oxå kunna hitta i morron :)

Sen ska vi juh till IKEA (igen) när David fått lön :) Då ska vi låna V70n å inhandla sängen å lite sånt som tillhör den :)  Insåg för nån dag sedan att vi inte har några sängkläder till bebis :( :( :( *stor fasa* vi har en hel hög med mysiga filtar..men inget täcke. Stackars liten...så det måste vi fixa med.


Helt otroligt...han sover fortfarande!?!?!  Undra när han kom hem inatt?



Av hazzel - 17 januari 2009 23:00

Jag har verkligen passerat perioden i mitt liv då jag trivdes med ensamheten. Jag fullständigt hatar att vara ensam :( Jag blir stressad, tänker för mycke & blir allmänt destruktiv.


Saknar Kaxi oxå...

Faan!

<3

Av hazzel - 17 januari 2009 20:19

Fy va min lilla krabat har hicka offta :(

Nu är det full fart där inne igen.

<3<3<3




Galet igentligen hur jag nu lyckats fylla en hel dag med absolut NOLL innehåll. Jag har inte gjort nånting på hela dagen. Ätit mat som jag bara stoppat i micron (räster) å sen pratat i telefon å suttit vid datorn.

HELA DAGEN!!

Av hazzel - 17 januari 2009 15:00

Jusst nu hatar jag king.com!!

Jag hade sånt jävla flyt å så "tappade jag kontakten med servern" *skrik*

Nu tänker jag inte spela mer där på hela dagen...eller på en lååång lång stund i allafall. Hoppas att dom lider utav min frånvaro :P


Av hazzel - 17 januari 2009 12:13

Ja, då har man dagen för sig själv då...Vet inte riktigt vad jag ska fylla den med ännu känner jag. David trog till byn, å kommer nog vara där tills i natt nån gång. (fest) Hade mina tankar på att bjuda hem nån trevlig människa men så plötsligt rann bara orken ur mig :( De vanliga alternativen, så som städa, byta gardinger & dyligt faller mig inte alls i smaken idag. Nä, det jag skulle behöva, det är att ta en dusch å pallra míg ner till stan å göra av med lite (?) pengar. Det skulle minnsan göra susen :) Å ta en fika på Morella eller varför inte Tant grön :)


Bli inte förvånade om jag återkommer om nån timme med nyheterna att jag gjort: precis ingenting. :P

Ovido - Quiz & Flashcards